Kinek (célpiac), miben, hogyan segítünk.
Ez mit eredményez nálunk (előny és következmény).
Ennek hatására milyen ráhatással vagyunk a világra.
Fent: Csapatkép / Ide pedig egy képaláírás kerül
Alcím
Ebbe a 3 blokkba olyan jellemző pillanatképek (akár videók) kerülnek, melyek jellemzőek a mindennapokra
Mutassuk be, hogy vidám is lehet a munka, szünetekben jó a hangulat, nem vagyunk egész nap megfeszülve
Csapatépítő programok, szabadidős tevékenységek bemutatása
Már a cégnél dolgozó munkatársak üzenetei
Itt 3-5 munkatárs mesélje el videón, hogyan került a céghez, hogyan illeszkedett be, hogy érezte magát, milyen segítséget kapott az elején, hogy jött bele a munkába, milyen barátságokat alakított ki, milyen sikerélményei vannak, milyen dicséreteket, jutalmakat kapott, miben teljesítette a cég túl az elvárásait, mennyire élvezi a munkát (jobban várja a hétfőt, mint a pénteket), milyen tervei vannak – és végül: mit üzen az új érdeklődőnek, aki még csak ezt a honlapot olvassa.
Itt 3-5 munkatárs mesélje el videón, hogyan került a céghez, hogyan illeszkedett be, hogy érezte magát, milyen segítséget kapott az elején, hogy jött bele a munkába, milyen barátságokat alakított ki, milyen sikerélményei vannak, milyen dicséreteket, jutalmakat kapott, miben teljesítette a cég túl az elvárásait, mennyire élvezi a munkát (jobban várja a hétfőt, mint a pénteket), milyen tervei vannak – és végül: mit üzen az új érdeklődőnek, aki még csak ezt a honlapot olvassa.
Itt 3-5 munkatárs mesélje el videón, hogyan került a céghez, hogyan illeszkedett be, hogy érezte magát, milyen segítséget kapott az elején, hogy jött bele a munkába, milyen barátságokat alakított ki, milyen sikerélményei vannak, milyen dicséreteket, jutalmakat kapott, miben teljesítette a cég túl az elvárásait, mennyire élvezi a munkát (jobban várja a hétfőt, mint a pénteket), milyen tervei vannak – és végül: mit üzen az új érdeklődőnek, aki még csak ezt a honlapot olvassa.
Fő értékrend, alapelvek megfogalmazása (leginkább egy manapság trendi képet, szinte infógrafikát kell ebből csinálni, amit kiteszünk az irodánk falára, és ide a fotót teszük be – ebből látszik, hogy komolyan vesszük a dolgot.) Adjunk nevet is ennek a krédónak!
A kép illusztráció: Mindvalley – Code of Awseomeness (ilyet kellene gyártani)
Ügyfelek videói
Ebben a részben pár ügyféllel készült videót tehetünk ki, ahol leginkább az eredményekről, sikerekről beszélnek.
Valahol tegyük hozzá, hogy “ez a mosoly nekünk többet ér bármilyen fizetségnél!” (vagy valami hasonló, amiből érződik, hogy sokkal inkább a küldetés miatt csináljuk a céget, és nem csak a pénzért)
A cégvezetés felépítése
Hogy kezdted a céget, milyen nehézségeken mentél végig, mi volt az, amikor majdnem feladtad, mi vitt mégis tovább… (sztori kell)
Azóta mivé, mekkorává fejlődött a cég, most hány ügyfelet szolgáltok ki, hogyan szervezted meg ilyenre a céget, mi a fő stratégia.
Emberileg milyen példát mutatsz (a vezetőnek minden téren élen kell járnia – sport, család, egészség, pénzügyek, önképzés, stb.).
És hogyan adsz ebből vissza a munkatársaknak, hogyan támogatod őket a saját céljaik elérésében (példák, sztorik kellenek). A fő gondolat valami ilyesmi: “Mi nyitott kézzel szeretjük a munkatársainkat, hagyjuk őket szárnyalni, és az igazi mester nem tanítványokat nevel, hanem mestereket.”
Fent: Kép a vezető(k)ről / Ide pedig egy képaláírás kerül (vagy még jobb lenne egy lifestyle videó, ami bemutatja a vezető életét, és példaként állítja őt a munkatársak elé)
Ez már a call-to-action rész
Ha Te is úgy érzed, nálunk egy igazi otthonra találnál, akkor klikkelj a lenti gombra, fusd át, milyen nyitott pozíciók vannak épp, és ha találsz Neked megfelelőt, töltsd ki a jelentkezési űrlapot:
Lábléc
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.